Slut

Kaffet är slut! Rickard var nyss hit och drack upp det..
Om ett tag ska jag följa med mamma till optikern och titta ut ett par nya bågar. Bäst hon har mig med så det blir ett bra val och inte nått tok! Hon ska ju ändå ha brillsen ett tag. Sen kanske det blir fika på stan.

Jag köpte skor på Scorett i Valbo. Dom kostade 700 från början, sen satte dom ner det till 500. Jag såg att det hade släppt på ett ställe (Men det har jag lagat =)). Fick dom för 400. Ett riktigt fynd!



Sen blev det Ikea och en massa smått och gott =)
Efter det tog vi en promenad i en park i Gävle, riktigt mysigt var det.


En häftig byggnad.




När vi åkte hem blev det dax att tanka, vi parkerade vid "tankomaten". Men så fick jag se skylten; Parkering förbjuden! Haha, hur ska det gå till tänkte jag. Men sen såg jag Förutom vid tankning. Vilken tur då! ;)
 




Nästa gång Ola åker dit ska jag skicka in honom på Ikea. Såg en spegel där som jag ska ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0