Maj 4

Morsning! Nu var det ett tag sen, vart ska jag börja.. Sista april var inte så märkvärdig, vi skulle gå och titta på brasa. Men som vanligt blev vi sena, fick se lite glöd haha!
I lördags åkte jag och Jodie till Västerås och hälsade på Camilla. Vi drog direkt till ikea och handla lite hyllor och annat smått och gott. Camilla bjöd på mat och jag på fika =) Haha, vad jag kostade på. 10 kr! ;) Vi gick in en sväng på ica också, där fick man fint bemötande. Not! Jag slängde fram mitt körkort när hon frågade efter legetimation. Så säger hon, "det ser ärligt talat inte ut som du". Jag sa, "men va?! Det är jag". Då sa hon igen, "det ser inte ut som du". Jag tänkte, tror hon att jag har falsk leg nu eller?? Jag sa igen, "men der är jag!" Då sa hon, "ja, men tänk på att ett körkort ska räcka länge." What? Bara för jag var blond när kortet togs? Det är väl inte frisyren hon ska titta på. Mitt fejs är faktist med på kortet också.. Ingen annan har klagat. Herre gud säger jag bara... På kvällen beslöt vi oss för att kolla på sex and the city, men det slutade med att vi satt där och planerade in en "liten" resa istället! =) Men det blir 2011. I söndags åkte vi till ikea igen. Och nisses, jysk och öb.. När vi åkte till ikea blev vi förföljda av polisen, det måste vart oss dom var ute efter. Dom följde efter ända in på ikea parkeringen, då undra man ju om mamma gömt knark bak i bilen, haha! ;)

Fy fan, höll på att skita på mig nyss, datan bara dog! Trodde all text var borta. Men det var den inte, vilken tur jag hade =)
Det var Fridolf som låg och tröck på kontaktuttaget..


Jag måste tala om också att Jodie inte längre är en liten bäbis, hon har blivit tonåring! =)
När vi var i Västerås mådde hon inte så bra, hon var helt hängig och ville inte ens gå på promenaderna. När vi kom hem så somnade hon och var helt livlös nästan. När vi skulle gå ut och man försökte väcka och ställa na upp så bara ramlade hon omkull när man släppte. Vart lite orolig där, men det var bara mensvärk! =)





Maj glöden ;)



Vi gick och pumpa cykel..


När jag kom hem satte jag upp hyllor.

Före..

Efter..



Ska köpa svarta eller vita korgar att ha där sen..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej kusin vitamin =) hittade din blogg av en slump, heehe.. världen är bra liten.. hoppas du har det bra och hälsa familjen..kraam

2010-05-05 @ 19:57:53
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0