Ååå!

Vad trött jag blir på det här huset.
Jag har bott här i ca 5 år, och nu helt plötsligt går allt som händer under "fläkten" i köket upp till grannen. Hur kul är det? Det måste ju ha nått att göra med att dom håller på i badrummen med ventiler och sånt, så det leds fel. Men jag måste kolla runt efter en riktig fläkt alltså, så det inte går upp dit. Såhär kan man ju inte ha det.

Jag är så trött på allt nu alltså. Känner ingen mys känsla när snön kommit (brukar jag göra), Jag längtar inte till jul, jag är trött, har ingen lust att göra något, jag är orolig över hunden, besviken på mig själv för att jag inte har gjort det jag planerat att ha klart nu, känns som att allt jag gör bara går fel. Och jag försöker alltid hålla humöret uppe och vara alla till lags, men ändå får man bara skit, eller så blir det skit ändå..
Jag har en dålig dag idag..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kan du hoppa upp och sätta dig på min skatt att det blir :D Med massa onyttigheter till!

2010-11-16 @ 09:30:28
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad tråkigt. =( Men snart tror jag du blir pepp =)

2010-11-17 @ 13:21:01
URL: http://johannaolveby.blogg.se/?tmp=10085627

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0