Från blont till grönt

Skulle färga håret ljus brunt, men det blev grönt?! Vad i?!
Men nu sitter jag med färg i igen. Fick bli mörk brunt då. Inte för att jag vill, men vad gör man.
Köpte faktist färg på Willys. Såg att dom hade en skit billig färg, för 29.90. Men det såg fan inte bra ut, det var knappt någon text på svenska. Typ arabiska? Så jag blev rädd och slog till på ett känt märke. Nog för att man vill handla billigt, men jag vill inte riskera att tappa't för det. såg farligt ut.

Sen ska jag till apoteket och köpa ögondroppar till Jodie, och till veterinären i Hedemora för lite hundmat. Smådjurskliniken i Avesta hade slut..


Här är jag i brillorna jag vann på Camillas blogg.
Svart/vitt p.g.a. grönskalle ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag är likadan, köper hellre ett märke man vet vad det är när det gäller sånt där! :)

2010-11-12 @ 16:19:49
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0