Jobbigt

Jodie är sjuk, och jag vet inte hur det ska gå! förra veckan satte hon igång och matvägra, sen blev hon yr och kunde inte ens gå rakt, inte ville hon ligga ner heller. Förföljde mig gjorde hon också, överdrivet mycket och ville inte gå ut. Så det blev att åka till Falu djursjukhus där hon blev tvungen att stanna 2 dygn, för att dom försökte få reda på vad det var för fel. När vi hämtade henne fick vi med 4 olika mediciner och en speciell mat. Jodie är helt tokig i maten, så det är ju i alla fall bra =) Dom sickade proverna till Strömsholm. Får svar i morgon.. Usch, jag är så nervös.. Det blir antagligen operation, om hon opereras så är det ändå inte helt 100 att hon klarar sig. Jag har aldrig mått såhär... Fy alltså.. Min plutt..
Har setat hela dagen och väntat på att veterinären skulle ringa, men hon har inte gjort det än. Hon sa ju i början på veckan, så hon lär väl ringa i morgon då.

Har setat och grejat med photoshop för att få nått annat att tänka på..


 Nu ska ju mysa med den lilla krabaten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0