Smart

Det var det här jag menade med smart toa. :)



Såhär står det på baksidan: Fresh WC tablett, som i samband med spolningen ger en fräsch doft och ett blått sköljvatten. Fresh tablett motverkar kalk och andra avlagringar.
Och nu behöver ni inte fråga vad som menas med andra avlagringar, det tycker jag inte vi ska ta upp! Haha, fyyy..

Nu slipper man ju den äckliga jäveln man sätter på kanten i toan. Blir ju bara en massa bakterier på den, och det är ju inte fresh!

Men jag skulle vilja att det var lila, det ska jag kolla upp! Man vill ju matcha med mattan och handdukarna. Haha, vad jag håller på! ;p

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick du plats med kattlådan i badrummet nu? =)

2010-11-11 @ 22:36:07
URL: http://johannaolveby.blogg.se/?tmp=10085627

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0