Why?

Ibland vet man inte hur man tänker. Blev "tvungen" att köpa ny foundation idag, är ju party i morgon. (Tjo! :))
Jag har hittat den som passar mig bäst, jag älskar den jag brukar köpa. Syns inte ens att man har foundation när man har den. Och det tycker vi om! Men vad gör jag då? Jag tänkte att jag skulle prova en annan. Varför ska jag krångla till det och prova en annan när jag har hittat en jag gillar? Det kan man ju fråga sig.. Men vem vet, jag kanske vänjer mig och gillar denna bättre. Eller inte..





Blev att köpa ett par vantar och ett linne också. Som vanligt kan man inte hålla sig till det man går in för att handla. Jag behöver en ny mössa, men det fanns inte någon jag gilla. Trist.. Svårt att hitta nått i den här stan tycker jag, i alla fall om man vill ha det där lilla extra, om ni förstår.


Jag var hem till Marlene här om dagen, så fick jag se att hon köpt skit söta hund skor, så när jag frågade vart hon köpt dom så sa hon att Jodie kunde få dom :) Skit kul ju. Innan ni hinner tänka att jag är bakom flötet för att jag drar på hunden skor, så kan jag tala om att Jodie får problem när man går lite längre svängar. Hon får is och snö mellan trampdynorna, så åker man på att bära henne sen. Då kan skor vara en bra sak!
Annars tycker jag inte om när folk ska dra på sina hundar kläder och sånt när det inte behövs. Som tex när man ser stackars hundar med tröja mitt i sommaren. Det är inte bra!

Här kommer 2 suddiga mobilbilder på det.


Haha, hon ser ju bra lustig ut i dom :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men gud va söta dom var haha

2010-11-19 @ 21:41:10
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Pilla

haha sånna har vi köpt till vår lilla pappilon i brunnbäck =)

2010-11-23 @ 15:12:03
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0