åh!

Vad irriterad jag blir! Nu går det inte att komma ut på mitt konto på Youtube.. Så den där jävla videon kan inte läggas ut. Jag hatar när sånt här krånglar..

Får ta och berätta om en lustig sak som hände idag istället. Ola och jag åkte till Borlänge, han skulle till Biltema och handla grejer till bilen. Själv var jag mer ute för att gå in på lager70 =)

Men i alla fall, på Biltema. Innan vi gick in fick vi se en tjej med en hund. Som vanligt skulle Ola hälsa på den, och jag gjorde det samma. Tjejen som hade den var döv, men hennes mamma, som också var döv (halvt döv. Hon kunde prata, men inte så tydligt) kom fram och hjälpte oss kommunicera, så gott det gick.. Vi pratade lite med dom, sen gick jag och Ola in. Efter en stund kom dom springandes och knackade oss på axeln. Då undra tjejen med hunden om vi hade lust att träffas någon gång och träna med hundarna. Hon tränade tydligen lydnad och går på utställning. Så hon ville ha sällskap när hon håller på med det. Och så hade hennes hund blivit attackerad av en annan hund en gång, så hon ville att den skulle få träffa andra hundar. Hon hade precis flyttat till Borlänge.. Men sen i alla fall, så gav hon oss sitt nummer. Hur ofta händer det?! Haha, sjukt.. Vi får väl se vad det blir av det här. Hur hade hon tänkt att vi ska kunna kommunicera över huvud taget? Ska hennes morsa vara med hela tiden? Eller ska vi behöva lära oss teckenspråk nu, för att lära känna en främmande tjej, och kanske inse att det är nån knäppis? Aja, vi får väl se.. Sjukt, och lite lustigt var det i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0