Lördag

Här sitter jag och härjar med den "nya" datorn. Johanna köpte en ny åt sig själv, så jag fick köpa hennes gamla bärbara. Har dock inte betalat na än, får vänta till den 25e. Så egentligen sitter jag vid Johannas dator. Fläkten på våran har ju gett upp, Ola säger att han ska fixa det. Men det vet man ju hur lång tid det kan ta. Så det var lika bra att skaffa en ny sålänge. Det blev ju riktigt tajmat! =)
Ola sitter och spelar tv spel och tycker synd om sig själv med huvudvärk. Han var ju på fest igår, så han får skylla sig själv ;) Själv var jag och tittade på en ganska så kass film med Johanna, Pilla och Sara igår. Minns inte vad den hete heller.
Molly är här på besök, hon ska stanna tills i morgon.
Kanske är dax att ta ut alla hundar på en promenad nu, när man talar om trollen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0