Va(r) är klockan


Här är klockan! ;p



Köpte den idag, är rätt nöjd faktist, tyckte den var tuff på nått vis :)


Har precis gett Jodie ett bad. Köpte en mild tvål åt na för någon dag sen. Hon brukar klia sig så mycket när man använder nått som luktar blomma. Och det är det ju inte värt. Även om hon inte luktar så gott just nu, så vet jag ju i alla fall att hon är ren. Och det är ju själva grejen :)

Nu sitter jag och undrar lite.. Ni vet den här grejen som är på sidan av bloggen, med en bild på mig, länkar och tidigare inlägg och det. Av någon anledning är den allra längst ner på sidan när jag använder "nya" datan, det var inte så i början, men nu plötsligt är det så. Plus att texten är hur stor som helst känns det som. Sen när jag var ut på gamla datan, så såg det ut som vanligt. Hur gör jag nu kan man fråga sig? Det lär ju ha att göra med att gamla är vista och "nya" är med windows..? Om jag flyttar upp hela den där sid grejen, blir det tok då när jag slår på gamla datan och tittar eller? Alltså, jag tror jag tappat greppet! Inte orkar jag hålla på och klura heller.. Men samtidigt är det ju inte kul att sitta här och blogga på en sida som är helt "upp och ned"..
Men som det ser ut just nu, så skiter jag i det! Jag tror jag får ta en kopp kaffe innan jag går och lägger mig. Kan kännas skönt att få sig ett litet koffein rus innan man lägger sig, nyttigt och bra! ;) Haha!
Förresten. Visste ni att man minskar risken att få hudcancer när man dricker kaffe? Så ja, det är nyttigt! Om man bara bryr sig om sitt skinn förståss! ;)

En sak till!
Jag är med och tävlar om ett par coola brill's hos --> Camilla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej gumms! Jag håller tummarna för dig ;D

Ang din sidmeny så är den som den ska för mig.. inte i höjd med resten men inte längst ner som du beskrivit det :) Pusssss

2010-09-22 @ 22:19:56
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0