Helgen

I fredags var det lugnt. Lördagen var också lugn, men vi fick fin besök av Camilla och John :) Dom hade med sig muffins, lattebit och kaffe. Man tryckte i sig tills man storknade. Sen bar det av till Krylbo restaurangen, där tog jag en räk cocktail (stavas?). Orkade knappt med den. Fick en klubba efter maten som vanligt! (haha) Fick åka lite Mustang, med 350 hästars klös. Klubba i munnen kanske inte var så säkert att ha? Rickard kom precis innan dom åkte hem, sen bar det iväg på spökjakt. Idag har jag brottats med min symaskin, det vill inte som jag vill! Den åkte nästan ut igenom fönstret! Det var helgen, kortfattat som sjutton, men det har vart riktigt bra! =) Trots symaskinen!

Nu blir det att titta på BB, hoppas Patrik åker ut! Fyy för honom alltså.. Fast det gör inget om Rodney åker ut heller förståss. Gillar inte den människan heller.

Hittade en gammal sommar bild, nu längtar man =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0