Hemma!

Nu var man hemma igen! Gissa vad skönt det var att komma hem, träffa min lilla mupp och resten av "familjen" och att få ta en väldigt välbehövlig dusch! Tåget hem blev naturligt vis försenat, så vi fick taxi från Västerås, Taxi chauffören luktade så rikligt med svett att man inte kunde andas, körde 130 på 90 väg där det inte ens var något viltstängsel, med en hand dessutom! Han verkade inte speciellt duktig på att köra bil måste jag säga. Som han höll på och blinkade i otid och svettades.. Men vi hade tur och kom hem ändå, kom hem vid 23 tiden istället för 21.40 som vi egentligen skulle ha kommit hem. Får se om man får igång på datorn i morgon, så kan jag lägga ut lite bilder. Nu ska jag sova, hemma i min sköna säng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0