Plopp!

Måste bara berätta vad som hände på Liseberg! Vi gick förbi där man kunde vinna plopp, jag är inte över förtjust i plopp, men tänkte att här lär jag satsa på 20! Jag gick fram och sa, det här vill jag satsa på. Nr 20. Okej, sa hon som jobbade där. Precis innan hon skulle knappa 20 på mig, så sa kärringen brevid; Jag ska ha dom här 3! Nr 20 var en av dom, då sa hon som jobba att jag kunde ju satsa på 20 nästa gång. Nästa gång?! sa jag och blev helt ställd. Hann inte säga nått mer förrens kärringen redan fått det. Och gissa vad som blev stor vinsten då?! Jo! Nr 20! Det var ju det jag visste! Vadå nästa gång?! Jävla bitches!

Här har ni några få bilder från Göteborg..
















Det regnade till och från hela tiden, förutom när vi var på Liseberg. Tur var väl det iofs =)
Fler bilder orkar jag inte ge ut nu, kanske sen.. Fast antagligen inte! ;)
Kul var det i alla fall, nu ska jag sova! Ska ju upp 6 i morgon. Jobb, jobb..



Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan.. Snart blir jag lycklig!

Hej hej, tävlingen om valfri gardin från Textil On Net avslutas ikväll kl. 18. Vinnaren meddelas på bloggen kl. 18.15 så kika in då & se om det var du som vann! Passa även på att delta i mina andra tävlingar om du inte gjort det :).



kram Nathalié

2011-09-04 @ 15:16:26
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0