Det här huset

En dag när jag kom hem efter en promenad med hundarna. Så stod vaktmästaren och skottade snö och jag sa,
-Då var det dax igen.
Vaktmästarn säger -Ja, och inte får man någon hjälp heller! Alla bara går trampar ner!

Haha, jag dog! Nu får man inte trampa på snön utanför här heller! Vad fan, han får ju betalt av oss för att skotta!

Ska man ta och skälla ut chefen på jobbet kanske på morgonen om hon säger, då var det dax igen. Då ska jag säga, ja! Och inte får man någon hjälp heller! Alla bara går och skitar ner!

Ni hör vad sjukt. Nu blev jag inte sur på honom i alla fall för det, men det är ju sjukt.. Och det är ju klart att jag som har minst fötter får skit för det med, jag trampar ju egentligen ner minst här! Haha!

Nu kom Ola hem och vi ska ta en varsin latte, med bror min som är här med!

Kommentarer
Postat av: Pilla

HAHA! Tänkte på att om nått nytt händer i tvättstugan eller på gården så gör vi en kategori i våra bloggar som heter i "det här huset" =)

2011-03-07 @ 18:03:02
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0