Hemköp

Kul när man kommer på att man glömt att handla en massa saker och tvingas åka till Hemköp. Men dom blir ju glada eftersom dom är dom enda som har öppet till 11 i den här stan. Annars har 7eleven öppet till 12, men det är ju inte en affär.
Ni får tycka att jag är utvecklingsstörd om ni vill, men jag handlar alltid strumpor när jag går in på Hemköp. 10 kr styck och som strumpmissbrukare, som jag är, så passar det perfekt. Nya strumpor är det bästa som finns. Haha, inte det bästa som finns kanske, men ni förstår ju vad jag menar =)
Nu ska jag ta en dusch, sen blir det att lägga sig. Tänk att i morgon är det onsdag. Shiiit vad dagarna går.
(Nödvändigt inlägg det här blev då, men jag väntar på att Ola ska bli klar i duschen så jag kan få duscha..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0