Jag? Medial?

Dom sa att den sista deltagaren som skulle in i huset bar på en stor hemlighet. Sen blev det reklam, då sa jag till Ola att det är en transa eller en kille som har opererat sig till tjej. Och se på fan, jag hade rätt =)

Vad ska vi säga om dom som är i huset nu då? Jag fastnade inte för någon sådär direkt.. Bara miffon tycker jag det ser ut som, men det vet man ju inte än. Och det är väl det som är meningen i så fall, annars blir det väl inte så populärt antar jag.. Får se om man följer detta eller inte.

Men nu är det dax att gå och lägga sig.

Här får ni en till från idag, ganska lik den jag la ut innan, men med en mupp i bakgrunden. Då blir det plötsligt riktigt fint ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Såg att du hade kommenterat en blogg här på blogg.se hos en tjej som hade en liten svart mops. Du hade skrivit om det här med "riktiga nosar", har du någon aning om var man kan hitta en sån goding. Har nämligen inte velat haft en mops för att de har sådana problem med andningen. Men en med en "riktig" nos är ju verkligen ett alternativ :).

2011-02-21 @ 12:27:40
Postat av: Sara

Jag har tyvärr ingen aning om vart man kan hitta en sådan. Jag vart ju förvånad över att dom över huvud taget fanns kvar =)

Men jag har haft tur med min lilla, hon har inga som helst problem med andningen. Det hör inte till vanligheten! Men du kan ju fråga hon som la ut bilderna på den mopsen, så kanske du får mer svar.

2011-02-21 @ 12:57:50
URL: http://sarag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej men vad skönt att din lilla mår bra ! Tack ändå :)

2011-02-21 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0