Söt Nötter

Nu får dom sluta upp med söterierna ;)



I morgon förresten, ska jag och Jodie åka mot Västerås. Blir att plocka upp Camilla, för hon är snäll och följer med oss till veterinären i Strömsholm. Vi ska dit på en kontroll igen.
Hoppas det ser lika bra ut som sist, hoppas det ser ännu bättre ut! =)
Men hon har blivit pigg och glad, så jag tvivlar inte på att dom säger positiva saker =)

Nu ska vi åka till mamma och hämta hennes bil, vi ska låna den. Eller Ola ska låna den kan man säga, jag vägrar att sitta och åka i den hela vägen till Strömsholm igen. Ingen comfort alls! Hon sa att det är full tank och bara att köra upp det utan att tanka i igen. Men då tankar jag i alla fall hellre våran bil och får det lite bekvämt. Ola får ta hennes till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0