Minnet?

Här sitter jag med en latte på en varm, stor vetekudde. Kall om roompaaan ;)
Har skjutsat älsk till jobbet idag, för igår blev jag plötsligt senil! Skulle ta ut pengar men när det var dax för koden slog det stopp! Hur fan kan jag glömma bort koden, efter flera år?! Är det möjligt??? Provade 3 gånger, sen blev jag av med kortet. Det som var mest irriterande med det, var att jag kom på koden när jag kom hem. Passar lagomt då! Onödigt! Så jag lär ta mig till banken idag..
Sen ska jag lämna Jodie här hemma med Ola och Fridolf, för jag ska till Västerås och träffa Camilla och Carina :) Carina har jag inte sett på.. Hmm? 4 år? Kan det vara så länge sedan? Oj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0