Snällt

Med smink är det en perfekt, retuscherad bild.
Sen jämför dom med en grimas bild när det är "utan smink". Behöver inte ens vara en bild utan smink, så länge dom gör nått "fult" med ansiktet så är folk nöjda med att kalla det en bild utan smink, bara för att dom ska känna sig så snygga själva och klanka ner..

Så kan man ju inte jämföra.. Klart man inte ser riktigt normal ut när man gör nått konstigt med ansiktet. Dessutom har vi alla våra perioder då hyn inte är på topp. Herre gud! Tur man inte är en kändis säger jag bara. När det finns så mycket sjukt folk..



Bilderna på slutet tror jag på. Helt och fullt.
Eller inte.



Men HEJ, nu kör vi på det!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Alla ser ju såklart annorlunda ut med smink.

2011-01-19 @ 13:18:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Din Vän!

Ha, du fuskar! På den "utan" smink har du ju lösögonfransar!!! Eller har du så låååånga naturliga vackar ögonfransar?? (maybee she´s born with it?)

2011-01-21 @ 15:15:26
Postat av: Sara

Men det var ju precis det jag skrev, att dom bara tog en bild som ser ful ut och sen skrev att det var utan smink, fast det kanske inte var det. så länge den är ful så kallar dom det ju utan smink. Varför tror du jag skrev med hartassar? Läser du inte vad jag skriver? ;)

2011-01-22 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0