Sthlm

Igår bar det iväg mot Stockholm för att köpa bil. Det var en bekant som skulle ha den, men han kunde inte åka, så vi tog oss an det. Kul att få komma iväg lite. Rickard valde att följa med oss också. Och hundarna var med såklart =) Det var en Jeep vi skulle köpa, jag fick köra hem den. Medans Ola provkörde så stannade jag och Rickard kvar med hundarna. När dom åkte så sa Ola av nån andledning att det var jag som skulle köra hem den, men han som sålde trodde inte att jag skulle klara det. Då blev Ola tvungen att tala om attt jag har kört Cheva van med stor husvagn efter och grejer. Då vart han tyst! Haha, men varför skulle man inte kunna köra större fordon bara för att man är en tjej? Och för att man är liten? Det är ju inte att man behöver vara stark precis när man rattar större don. Eller tror han att man ser mindre om man har mindre ögon? ;)

På vägen hem stannade vi på MAX. Det skulle vi inte gjort..
Ni vet att jag slutat äta på Mc Donnald's? Vet ni varför?
Det ska jag tala om. För ca 7 år sedan tog jag en handburgare på donnalds när vi var påväg hem från att ha skjutit med gevär på en skjutbana med en man som kallas för musköt mannen (mer om det en annan gång. Kanske).
I alla fall, så tog jag en kycklingburgare. Jag tuggar och tuggar, tills det sticker till i gommen. Vad var det då? Jo, det var världens jävla kycklingben, vass som en nål och ganska så stort! Fy fan vad äckligt tänkte jag. Vet dom inte vad dom blandar i burgarna så vill inte jag ha i alla fall!
Så sen dess har jag inte ätit en burgare på donalds! Fyy. Max, Max och Max har det vart sen dess. Tills nu!

Vad tror ni hände? Jo, SAMMA SAK DÄR! Värsta stora snusk benet där med, gjorde ont i hela käften efter. Snuskigt! Strimlar dom alltså i benbitar i kycklingburgare eller? Men hur ofta händer det att man får stora ben i?! Har aldrig hört om någon annan som fått det. Är det bara jag som har sån jävla otur?! Usch säger jag bara! Vart och vad ska jag äta när man är ute på sina roadtrip's då? Jag äter inte korv, jag äter inte på donnalds och nu inte heller på Max. Inte Max på ett bra tag i alla fall! Jag blir så trött.. Bara att laga egen mat och skaffa micro till bilen då. Har ju kylskåp, kaffebryggare och vattenkokare redan så, det är ju nästan ett helt kök redan ;) Finns det micro? Nejdå, jag kan inte ha mer i bilen nu.. Men vad gör man..?


Här kan ni få lite bilder.


Såhär såg bilen ut. (Fast det var inte just den på bilden vi hämtade).


Vi stannade i Enköping på ett ställe där dom hade över 1000 olika sorters godis.
Klart man gick in och handla på sig en årsförbrukning! ;)


Blev slit och släng stilen igår. Orkar aldrig fixa mig ordentligt längre..



Nu ska jag dra mig till ÖB en sväng för att handla en liten tandborste till Jodie. Jodå, hon luktar så illa i munnen, så man kan ju försöka borsta med lite vatten på tandborsten så luktar det kanske lite bättre i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Titti

Äh fan, de har ju micro på typ donken å sånt, så man kan värma barnmat! Är väl bara att du tar med dig matlåda hemifrån och smyger in där och värmer på den!

2011-01-23 @ 19:59:24
Postat av: Sara

Haha! Ja, varför inte! ;)

2011-01-23 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0