Olyckor

Gud vad många olyckor det blivit på senaste tiden.
Var till Säter förra helgen, då var det 2 bilar som krockade rejält. Förarna i audin fick dom inte tag på. För dom drog från platsen innan polis kom. Säkert fylleköning (jag som spekulerar). Som tur var skadades ingen allvarligt, inte vad jag hört i alla fall.






Och en dag här i veckan när jag kom till jobbet ringde pappa. Han undra om jag kommit fram, för ett däck hade smält på en lastbil, som sen hade tagit eld. På samma ställe ett däck på en lastbil smällde förra veckan. Vad är det med det stället? Men dagen efter fick vi reda på att det var en 18 årig tjej som stod efter vägen med sin moped och väntade på att få svänga ut på vägen. Men då smällde ju däcket precis så släpet åkte ner i diket och prejade ner henne. Hon omkom.

Det är läskigt när man tänker på hur fort det kan gå..
Ena stunden lever man, sekunden efter kan man vara död..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0