Sömnlös

Här ligger jag, sömnlös. Men det är ju inte så konstigt, då jag "gubbvilat" till och från ända sen jag kom hem från jobbet. Blev en jätte sen promenad igår med Marlene och såklart hundarna. Hundarna fick bada lite i älven och härja runt. Sen när vi kom hem såg jag att Jodie fått en festing (snuskiga as!) Så jag tog bort den och gav henne (och mig själv sen) en dusch, plus att jag var tvungen att äta nått också. Så det blev bara ca 2 timmars sömn natten till idag (igår då, om vi ska vara pet noga). Johanna försökte väcka mig med att plina på dörren under gubbvilan också, men seg som jag är så kommer jag inte upp före hon hunnit gå. Sen somnar jag igen så jag inte hinner öppna nästa gång heller. Men jag gick in till Stoffe sen för jag hörde att hon var där, Elin och Anton var också där och lagade lite mat, så man fick äta. Tur, för jag var vrålhungrig! =)
Men jag har väl inget vettigt att skriva egentligen, ville bara skriva nått för det var ju ett tag sen.


Bild från älvpromenaden i söndags, eller var det lördag? Eller måndag? Haha, nu minns jag inte ens det!

Skit samma, nu ska jag försöka sova en stund. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0