Hembakat

Igår fyllde pappa år, ni tror inte jag kom på det i sista stund?! Jag kan ju aldrig komma ihåg födelsedagar, det är sant alltså. Mamma har tur som fyller på nationaldagen, det får man ju påminnelser om innan. Och sen har vi facebook, helt underbart! Men pappa har inte facebook, då vart det nästan kört! Senil Saras blogg.se kanske? ;)

Han älskar mina choklad/apelsin muffins, så jag drog iväg till affärn fort som ända in i.. och handla apelsiner och ägg. Tappat bort mitt recept hade jag gjort också, så jag skynda att leta fram ett recept på nätet. Men när jag skulle slänga in dom i ugnen så stod det inte hur länge dom skulle vara inne! Men jag lyckades ändå =)

För att göra muffinsen; Leta upp ett recept på vanliga chokladmuffins, sen river man i apelsinskal och pressar i lite juice. I den mängd som önskas, det blir smaskens! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0