O'boy

Här sitter jag med ett glas oboy! Mums! Det får mig att tänka på gamla dagar. På den tiden jag bodde hemma hade vi inte "riktig" oboy. Mamma köpte alltid billig skit oboy som inte smakade nått. Det grundade hon på att när hon köpte "riktig" oboy, så tog det ju slut så fort. Tacka fan för det, det var ju gott!
Här om dagen så frågade jag henne varför hon inte dricker "riktig" oboy nu när jag och bror har lämnat. Då säger hon att det smakar för mycket choklad?! Va? Det ska väl smaka choklad? Haha, hon är knäpp ibland! Men jag tror egentligen att hon bara är snål..
Och sen kommer jag ihåg att det var så kul att sova borta, för då visste man att det fanns riktig oboy till frukosten. Alla skrattade åt mig när jag blev som ett barn på julafton när jag bokstavligt talat skrek, åh, ni har riktig oboy! Haha, man har inte haft det lätt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0