Sluuut

Jag är slut som artist! ;) Lite trött är man ju, har precis komit hem från jobbet. En kopp kaffe har jag ordnat också. Men nu sitter jag och stressar över midsommar. Jag tänkte beställa en klänning från nelly, men jag är osäker på om den hinner komma, så jag ska ner på stan så fort Ola kommer hem med bilen. Hoppas jag hittar nått fint. Vill inte ha nått av det tråkiga jag har hemma. Oftast ser det ut som att jag är påväg på begravning, har nästan bara mörka kläder.. Måste få in lite färg också!

Här får ni en (allvarlig) bild på mig från morgonpromenaden med hundarna. Man kan skymta lite färg på jackan där, men annars har jag nästan inget med färg, och jag tänker inte ha sportjackan på midsommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0