Gnällkärring

Haha, jag är den gnälligaste kärringen jag vet! ;) Nu kommer det mer gnäll..

Smådjurskliniken i Avesta är tamefan helt sjuk! Dom stänger kl 16.00. Både telefon tiden och kliniken. På fredagar stänger dom kl 12.00. Ola slutar 16.00, på fredagar slutar han 14.00. Hur fan ska jag komma dit och köpa hund mat när jag inte har någon bil innan dom stänger?! Jag blir tokig! Hur tänker dom?! Att stänga när folk slutar! Är det över huvud taget någon annan än jag som åker dit och köper mat? Fan..

Ringde mamma nyss och hon får ta och komma hit och hämta mig, så jag får köpa hundmat. Det är jobbigt att Jodies mat inte finns någon annan stans än hos veterinären..


Kommentarer
Postat av: Johanna Olveby

Du skulle ringt mig igår. Var där med Shivan 14.15 för vaccinering. =)

2011-03-02 @ 21:08:29
URL: http://johannaolveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0