Jag Lever!

Tro't eller ej ;) Men jag har haft fullt upp, så jag har inte haft nån riktig tid att skriva. Den 3e mars fyllde Ola år, då kom hans föräldrar och syster hit, vi fick golv till hallen (presentkort till det) och en varsin mugg med skål till, skit fint. 10e mars är ju min födelsedag, då kom familjen, Pär och hans Camilla och firade lilla mig som blev ett steg närmare döden. Haha, så optimistiskt det lät ;) Igår fyllde Stoffo, han "hyrde in sig" hos Johanna och Micke för han har inget kök just nu. Då hamnade jag där med. Fick presentkort på HM av Johanna, Titti o KP. Och godis! (Får inte glömmas ;)) Har redan handlat upp presentkortet! Haha, snabb som fan ;) Men jag visste vad jag ville ha, så då kunde jag lika gärna åka och köpa det idag.
Jag gjorde en snygg vurpa ute på isen nyss också, kändes skönt. Svin halt ute ju! Man känner sig så dum när man gör en vurpa ute för man vet ju hur dumma andra ser ut när dom slår i backen. Här om dagen var det en kille vid OK som klev ur sin bil och vurpa och han gled nästan in under bilen, jag kommer ihåg hur jag skrattade i mina tankar. Men tji fick jag idag då ;)

Nu sitter jag och väntar på Camilla och john, dom ska komma hit och fika lite, och jag ska få present papper! Jag vill bara ha pappret, för jag vet hur fint det är. Blir att rama in det, haha! Nej då ;)

Här kommer en (två) bild (er) (skitkassa bilder), jag köpte kavajen på HM och byxorna (jeans leggings) på Veromoda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0