Las Vegas

Pappa drar till Vegas i morgon! Jäkla tok gubbe ;)
Nej då, men jag sitter och kollar lite storlekar nu, han lär ju handla åt mig när han är där =) Haha, jag skulle verkligen vilja följa med! Inte bara för att jag vill dit. Jag vill filma pappa hela resan, utan att hjälpa honom om det är nått! Han kan ingen engelska, dom 2 killarna som ska med kan inte heller så mycket engelska, dom ska hyra bil och pappa ska köra. Haha! Jag kan ju tänka mig hur tokigt det kommer bli! Han tror väl att det är precis som att köra här! Nej då, men han har inte tänkt på att man kanske ska kolla upp lite viktiga väg skyltar och grejer? Ja, ni kan ju tänka er vad tokigt det kommer bli! 

Jag ska åka till honom idag och låna slip maskinen, ska ju slipa ner väggarna i hallen och måla om. Vi har lagt nytt golv i hallen nu i alla fall, men inga lister än.. Lär köpa plåt lister att ha vid tröskeln. Åkte till Borlänge igår, men ni tror inte att jag glömde present kortet på byggmax hemma?! Smurto.. Men det blev kupolen och kläder istället, inte helt fel det heller!
Vad mycket horigt folk man såg igår då förresten! På kupolen var det till exempel 2 tjejer som kom och gick, översminkade och i korta, korta, korta kjolar. Hur fan kan man se ut? Det är så jäkla fult att gå runt i kort kjol och grejer när det är så kallt ute. Man vet ju att dom fryser liksom, men dom envisas bara för att visa upp sig. Är det värt det? Nej, det blir ju inte snyggt. Passar sig inte.. Men man får väl göra som man vill, jag ska väl inte lägga mig i det egentligen, men jag kan få ha mig åsikt om att det ser för jävligt ut!

Nu lär man ju ta med vild djuren ut på en promenad! Är ju så soligt och fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0