Påsk

Det här med påsken har jag aldrig riktigt firat. Jag vet inte varför, men det är ju inte som julafton precis ;)
Fast jag och Ola brukar köpa påskägg till varandra. Vi körde äggletning igår, jag är kung på att gömma ;) Synd om brorsan, för han var här när vi leta och åt godis. Han är ju gottigrisen nr1, men han fick smaka lite så han inte skulle bli helknäckt ;) Snart ska vi till svärföräldrarna och äta påskmat. Blir stressigt tror jag nu när Jodie höglöper och man måste hålla stenkoll då dom har en hanhund också. Men det ska väl gå bra sålänge man är med.
Här får ni lite bilder jag knäppt, och jag har inte ändrat ett endaste dugg på det första!
Sen har jag gått och blitt rödhårig =) Eller "Koppar blond" som det stod. Fast jag tycker att det blev mer åt det röd/bruna hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0