Lite frågor

Orkar inte dikta ihop något speciellt idag, så det blev att svara på lite onödiga frågor istället =)
1. Hur gammal är du om fem år?
-30

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
-Ola, Jodie och Fridolf. Är ju bara början på dagen.

3. Hur lång är du?
-157cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
-Minns int.

5. Vem ringde du senast?
-Mamma

6. Vem ringde dig senast?
-Pappa.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
-Nu är jag hemma.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
-Både och. Kan prata i timmar.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-Dom är ihop fast bor inte ihop. Det är komplicerat =)

10. När såg du senast din mamma?
-En vecka sen kanske.

11. Vilken ögonfärg har du?
-Grön

12. När vaknade du i dag?
-runt 09.00

13. Vad skrämde dig om natten som barn?
-Inget, vad jag minns.

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
-Min dåliga humor ;)

15. Hur stor är din säng?
-1.80.

16. Har du stationär eller bärbar dator?
-Bärbar.


17. Sover du med eller utan kläder på dig?
-Lite olika.

18. Hur många kuddar har du i sängen?
-6

19. Vilken är din favoritglass?
-B&J Half baked

20. Vilken är din favoritefterrätt?
-Det beror ju på.

21. Kan du spela poker?
-Jodå, men jag ljuger om jag säger att jag är världsbäst =)

22. Tycker du om att mysa/kela?
-Jodå, det är väl trevligt =)

23. Är du en beroendemänniska?
-Ja.

24. Har du någonsin åkt ambulans?
-En gång när jag var liten.

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
-Vet inte. Havet?

26. Vad spenderar du helst pengar på?
-Jodie kanske? =)

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
-Jag tittar helst inte på tv.. Jag vet inte.

28. Vad har du för ringsignal?
-Rihanna - Cockiness


29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
-Nej

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
-Min skalle ;)

31. Flirtar du mycket?
-Nej, det tror jag inte.

32. Kan du byta olja på bilen?
-Ja, Jag kan byta motor om det skulle vara så =)

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
-Nej jag har haft tur.

34. Läser du dagstidningen?
-Nej.

35. Dansar du i bilen?
-Jag brukar ha konsert ;)

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
-Det vet jag inte, ska man gilla dom? ;)

37. Vad lyssnar du på just nu?
-Ola och Fridolf som härjar

38. Har du varit med i tidningen?
-Ja

39. Vad är det konstigaste du ätit?
-Räkmacka från Åkrahallen!!


40. Vad är det för färg på din tandborste?
-Rosa/Gul/vit

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
-Beror på vad det är om.

42. Har du någon piercing/tattoo?
- 1 piercing och 4 tatueringar


43. Din största vinst?
-Har vunnit typ 200 kr på Lotto.

44. Civilstånd?
-Sambo

45. Hur vill du att din kille ska vara?
-Som han är ungefär ;)

46. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
-Känner inte att jag måste in på nått dagligen. Men facebook är jag väl mest på.

47. Är du fåfäng?
-Det kan man nog såga att jag är, fast ibland kan jag bara släppa allt sånt tjafs =)

48. Ångrar du någonting du gjort?
-Gjort är gjort.

49. Vilket är ditt drömjobb?
- Har inget speciellt dröm yrke sådär, men ett jobb man har roligt på och tjänar mycket pengar =)

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
- Oj! Kanin, marsvin, hamster, råttor, gerbiler, katt, fiskar, fåglar, Hund. Tror jag fick med allt =)


51. Svär du ofta?
-ja, fast jag märker det bara själv om jag kommer in i kyrkan ;)

52. Vad har du ätit i dag?
- Inget än, men 2 koppar kaffe och ett glas Oboy har jag hunnit få i mig.
Moget att inte äta riktig frukost...


53. Vad gör dig glad?
-Det är mycket. Solsken, värme och glada vänner =)

54. Vad ska du göra i helgen?
- Äta påskmiddag hos svärföräldrarna, sen blir det Ängsö slott och spökjakt med ett par vänner.


55. Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?
- Haha, hur ska jag kunna komma ihåg det ;)

56. Favoritlåt?
-Beror på humöret, har aldrig bara en favorit låt.


57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Njaa.

58. Vad har du på dig just nu?
-Pyamasbyxor, adidas tröja.

59. Vad är klockan just nu hos dig?
-11.52

60. Var dessa frågor roliga att svara på?
-Roligt och roligt? ;)

Snygg bild på mig och älsk ;)
Fisheyeffekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0