Jisses

Herre gud vad stressigt det var på jobbet idag. Det vet man när man måste jobba över. Kom en hel buss full med folk för att äta idag. Det går så fort att man inte hinner tänka, man vet knappt vad man håller på med, men man märker ju om man gör något fel för då får man klagomål. Och det tycker jag är bra egentligen. Jag vill att folk ska komma fram och säga till om det är något. För man kan ju inte hålla reda på allt. Folk frågar om det går bra på jobbet. Då säger jag att det bara är att fråga kunderna, det är ju ändå dom som vet mest om den saken ;) Fast jag har ju fått höra från flera håll att det går bra. Så jag skulle väl kunna säga att det går bra då :) Efter varje pass känner jag själv att jag gör framsteg och att jag klarar det bra. Men innan varje pass känns det nästan som att jag skulle vilja skita i allt och gå hem. Men det vill jag inte egentligen, för det är jätte kul när man kommit in i det efter en stund och det flyter på :) Jaja, i morgon är jag ledig. Så det blir en tvätt och slappar dag. Fast jag skulle ju vilja göra något mer än bara det. Vi får se vad jag hittar på. Nu måste jag få min skönhets sömn ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0