Låda

Nu har jag skaffat mig en sy låda. Jag är skit nöjd! :) Den är både snygg och användbar. Idag (igår?) har jag vart på födelsedags fika för KP, som ska flytta miljoner mil bort! Jag överdrev kanske lite, men ändå! Sen bar det av till Borlänge med Frida och Eric. Skulle kolla efter tyg bland annat, för jag ska sy nya gardiner till husbussen. Ska svänga förbi syhuset i Hedemora i morgon innan jobbet och plocka upp min nyservade symaskin. Och jag förväntar mig att den ska vara som ny! På lördag ska vi ta oss an bussen. Blir att riva ur allt gammalt och torka ur den riktigt, och sen förbereda för målning också. Det ska bli så kul att fixa och dona i den så man kan bo riktigt flott sen när man ska använda den! Jag har en massa grejer i huvudet om hur det ska se ut, riktigt kul ska det bli när man är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0