Nationaldagen

Började inte bra alltså. vaknade av hemska smärtor i magen vid typ 5, mensvärk! 2a gången jag fått sådär extremt ont. Men den här gången gjorde det så ont att jag spydde! Har aldrig haft så ont i magen att jag spytt. Tur jag har receptbelagda tabletter, fast det tar ju ett tag innan dom verkar också... men vid 13 tiden började det ordna upp sig, så det var bara att baka och sedan åka till mamma. Morfar har skaffat tjej, haha! Första gången jag träffade henne idag. Dom betedde sig som nykära tonåringar, stört kul ju! Han är liksom 84 år! Hur pigg som helst och en massa tanter som jagar efter honom! :p
Här kommer bilder på buketten jag gjorde åt mami =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0