Cross

Åååå vad jag vill ha en cross. Får se om det blir några pengar kvar framöver, då ska jag köpa en. Såg en jag vill ha, inte så farligt dyr. Men så är det ju tillbehör. Hjälm har jag, men då är det en moppe hjälm, så man vill ju köpa en crosshjälm då, och så lär man väll ha skydd åt ryggen och det, så man inte går av nånstans ;) Vi får väll se till sommaren om man kan köpa sig en. Det tror jag nog. Vill man så kan man, eller som jag sa på en arbetsintervju en gång i tiden; kan man så vill man. Jag fick inte jobbet, konstigt va?! ;) Haha! Just nu tar jag en liten paus, håller på och stickar en sjal. Nu när man är halvvägs till 50 så är det väl dax för lite tant fasoner också emellan varven ;)

Kommentarer
Postat av: Liza -Hon kom en vinternatt...

Hahaha, kan man så vill man! Så sjukt roligt :D jag hade glömt bort det!!



Jo, dom hade rapattack på parkeringen, det var tre killar som stod utanför en bil med öppna dörrar och hade på ngt beat på hög volym å flaxade med armarna och skrek, sjukt bra morgonunderhållning :D

2012-03-16 @ 00:12:27
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0