Meteorit

I går kväll såg jag en meteorit när jag tittade ut genom köksfönstret. Ropade på Ola men när han väl kom fram var den borta. Den var hur stor som helst! Har aldrig sett nått sånt förut, så det var häftigt =)
Man skulle fan limma fast kameran i handen så man hinner fota sånt. Den höll i sig ganska länge, så jag hade nog hunnit ta en bild om jag hade den i handen. Men så var ju inte fallet..
Idag har jag först jobbat, sen hem och baka och städa, första gången idag som jag sitter ner och slapnar av. Puh!
En av alla Cupcakes jag gjort idag.

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh va den ser god ut!!! Jag måste försöka komma i morgon ju!



Men du...vet du hur man gör för att fixa så man får lösenordsskydd på bara enstaka inlägg så tipsa miiiig :)

2012-03-03 @ 00:00:07
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0