Jobb

Nu har det vart dött här ett bra tag. Men just nu är det bara jobb och jobb. Jobbar varje helg den här månaden, så det händer liksom inte så mycket annat. Men det är kul, för man lär sig något nytt varje dag, och det behöver man =) Men i morgon är jag ledig, sen jobbar jag på onsdag, ledig torsdag-fredag, sen jobbar jag lördag och söndag. Så det är inte så mycket den här veckan. Måste ringa och boka veterinär tid åt Jodie också. Hon ska ju kollas en gång i halvåret, men jag tänker fråga om jag kan komma en gång var 3e månad i stället. För tar man det en gång i halvåret får man betala självrisken varje gång och då går undersökningen på 1300 kr. Tar man det en gång var 3e månad så behöver man inte betala självrisken och då går kalaset på bara 370 kr. Så då får jag ju fler kontroller till mindre pengar. Så det där måste jag ta upp..
 
Snyggaste bilden på Jodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0